ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ (Μέρος 2ο)

Το σωματικό λίπος σας κάνει να κολυμπήσετε γρηγορότερα ή ένας λεπτός άνθρωπος είναι πάντα γρηγορότερος κολυμβητής?

Αθλητίατροι χρησιμοποιούν μετρήσεις για να μιλήσουν για ποσοστά σωματικού λίπους και πόσο αυτά σχετίζονται με τις επιδόσεις των κολυμβητών.

Δεν υπάρχει ο μαγικός αριθμός η κάποιο αποτέλεσμα τύπου που όλοι οι κολυμβητές αν φτάσουν σε αυτό θα είναι επιτυχημένοι.

Η έννοια είναι ότι για κάθε κολυμβητή υπάρχει η βέλτιστη σύσταση του σώματος για τη μέγιστη απόδοση του, η οποία είναι μοναδική. Για κάποιους κολυμβητές μπορεί να  είναι λιτή, για άλλους, ένα  επιπλέον κιλό ή δύο μπορεί να συμβάλουν στη διατήρηση της γενικής υγείας και την ευημερία τους και να τους επιτρέψουν να προπονηθούν με συνέπεια.

Η ουσία είναι να μάθετε, με μετρήσεις αθλητιάτρου ,τι είναι καλύτερο για σας και να επιμείνετε σε αυτό.